سایت بزرگ آموزشی تفریحی

عمو طارق

درد یک طرف چهره چیست؟

سه شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۷، ۰۹:۵۵ ق.ظ

درد یک طرف چهره چیست؟

نظریه های متعددی در مورد علت درد عضلانی تریمینال وجود دارد. اول، عصب از طریق رگ های خونی بزرگ عبور می کند و این فشرده سازی منجر به درد می شود. یکی دیگر این است که بیماری در افراد مبتلا به بیماری های عصبی شایع تر است. سه برابر درد عصب در 3 تا 4 درصد افراد مبتلا به MS مشاهده شده است. در واقع، افرادی که این درد را در سن زودرس تجربه می کنند احتمال بیشتری برای MS دارند. او تأکید می کند: البته، درد عصبی که پس از زون اتفاق می افتد، همچنین ممکن است علائم مشابهی ایجاد کند. در موارد دیگر، علت این بیماری ناشناخته است. بدون تردید، در صورت نشانه های درد عصبی در عصب یک عضو خانواده آسیب دیده، یک جراح مغز و اعصاب باید برای تشخیص تخصصی تر مورد استفاده قرار گیرد.
درد در طرف چهره و فک

درد صورت یک مشکل رایج است که میلیون ها نفر را در سراسر جهان تحت تاثیر قرار می دهد. وقتی بیمار تشخیص داده می شود و درمان می شود، بسیاری از مشکلات او ناشی از فقدان مراقبت های بهداشتی است. دلایل متعددی برای درد فک و صورت وجود دارد که به اهمیت تشخیص درست کمک می کند. پزشکان نیاز به شناسایی دقیق علت برای ارائه بهترین دوره تسکین درد دارند.
علت درد در طرف چهره و فک

علل دیگر علل درد فک و صورت عبارتند از: • پوسیدگی دندان یا افتادن بیش از حد دهان: اغلب دندان درد طولانی مدت دارد و می تواند منجر به آسیب دندان و درد فک شود. همچنین می تواند با افزایش استرس عاطفی همراه باشد. • استئومیلیت: در این بیماری، عفونت در بدن بر روی استخوان ها و بافت ها تاثیر می گذارد. آرتریت: در آرتریت، مانند استئوآرتریت و استئوآرتریت، سطح استخوان ها از بین می رود. • سینویت یا کپسولیت: شرایطی که در آن مفاصل و رباط ها متصل هستند، ملتهب می شوند. • شرایط ویژه دندان: شامل بیماری های صمغی، سوراخ، شکاف دندان، دندان های آسیب دیده و یا آبسه ها. • مشکلات سینوسی: که بر حفره بینی تاثیر می گذارد. سردرد تنشی: سردرد تنشی عمدتا به دلیل استرس است و ممکن است منجر به مشکلات فک شود. درد نوروپاتیک: این نوع درد طولانی مدت زمانی رخ می دهد که اعصاب مجروح شده و سیگنال ها را به مغز ارسال کنند. این درد می تواند مداوم باشد یا به صورت دوره ای رخ دهد. درد عروق: این نوع درد زمانی اتفاق می افتد که خون به بدن متوقف شود. این به خاطر شرایطی است که با آرتریت سلول غالب و انسداد شریان کاروتید رخ می دهد. • درد های عضلانی: این نوع درد ناشی از همزمان همزمان عصب و سینوس سازی است، مانند مواردی که در سردردهای میگرنی و سردردهای خوشه مشاهده می شود. درد همچنین می تواند به شیوه زندگی مرتبط باشد، از جمله استرس های احساسی، اختلالات خواب، برخی از کمبود های تغذیه ای و یا خستگی. سایر شرایطی که ممکن است باعث بی حسی موضعی شود عبارتند از: آرتریت روماتوئید، کم کاری تیروئید، بیماری لیم، مولتیپل اسکلروز، لوپوس، فیبرومیالژیا و برخی از بیماری های روانی.
درد شدید در یک طرف چهره

در بسیاری از موارد، این درد می تواند مشکلات فردی و ذهنی ایجاد کند و در موارد حاد، یک سرویس درمان اضطراری باید برای تشخیص علت مشکل و درمان آن استفاده شود. به این ترتیب شما می توانید درد بیمار را از بین ببرید و از خطرات احتمالی دیگر آن جلوگیری کنید.

  • طارق حمیدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی