سایت بزرگ آموزشی تفریحی

عمو طارق

درمان کمر درد با ده ها

دوشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۷، ۰۲:۴۶ ق.ظ

درمان کمر درد با ده ها

این نوع دیگری از تحریک الکتریکی است که با قرار دادن پد در سطح پوست انجام می شود. این روش می تواند به کنترل درد ناشی از گرفتگی های عضلانی در برخی افراد کمک کند. اساس این روش مشابه طب سوزنی است. به این ترتیب، تحریک عصب می تواند راه پیام پیام درد را به مغز تغییر دهد و به طور بالقوه درد را کاهش دهد. این تکنیک می تواند به ویژه برای مدیریت درد ناشی از گزنده شدن در طول شب مفید باشد، به ویژه اگر این درد باعث اختلال خواب شود.
کمر درد کمر با تزریق
تزریق کورتیزون می تواند درد را به مدت چند ماه ادامه دهد، و این به ویژه هنگامی که گرفتگی باعث درد در پا می شود. تزریق اوزون باعث فعال شدن مستقیم اکسیژن (مخلوط اکسیژن-اوزون-O3) با بافت آسیب دیده می شود. این روش درمان با کمترین میزان حمله، منجر به قرار گرفتن در معرض مستقیم اثرات بازدارنده و ضد التهابی ازن به بافت التهابی می شود. تزریق اوزون به طور کامل ایمن است، اگر توسط یک پزشک واجد شرایط و آموزش دیده انجام شود.
گرفتگی کمر با حرکات ورزشی
صاف کردن و راه رفتن به طوری که زانو بالاتر از حد معمول است. این ورزش به ویژه در گرفتگی های کمری و انقباضات و ناراحتی های مرتبط با آن موثر است. با افزایش سلاح ها به بالای سر، خفیف در عضلات پشت قرار دارد. این حالت را هر 5 تا 10 ثانیه نگه دارید و دستها را پایین بیاورید. این تمرین را 3-4 بار هر 10 روز انجام دهید. روی زمین قرار دهید و پای خود را روی زمین بچرخانید. سپس به آرامی یک زانو را به سینه خود بکشید و 10 ثانیه نگه دارید، سپس پای خود را پایین بیاورید و با پای دیگر آن را انجام دهید. برای هر پا دو تا سه بار کافی است تا زمانی که بتوانید آن را تحمل کنید. اگر این عمل نشانه های اختلال را افزایش دهد، از انجام این کار جلوگیری کنید. توجه: این تمرینات زمانی انجام می شود که شما شروع به گرفتگی عضلات پشت خود کنید. این تمرین ها زمانی مناسب است که درد کاهش یابد و انقباض آن کمترین باشد.

  • طارق حمیدی

نظرات (۱)

سلام در صورت تمایل برای افزایش بازدید از بلاگ شما و همینطور من به طور تعاملی به صفحه ی این لینک مراجعه کن

لینک صفحه
eche.ir/series
بالای صفحه سمت چپ فرم ثبت نام
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی